Video savršeno prikazuje najizvanredniji događaj u cijeloj povijesti: Kristovu bezvremensku žrtvu na Kalvariji. Beskrajna, neprekidna žrtva koja nadilazi vrijeme i prostor stapa nadnaravni svijet s prirodnim svijetom.
Kad slavimo svetu žrtvu na Misi, obnavlja se Kristova Žrtva Križa i postajemo prisutni toj istoj bezvremenskoj žrtvi koja se dogodila prije 2.000 godina.
Kroz stvarnu prisutnost Krista u Euharistiji kroz čudesan proces transupstancije, Krist se nudi za čovječanstvo na isti način na koji je ponudio sebe na križu kao besprijekorna žrtva, neokaljana žrtva i Sveta žrtva.
Isto kao kad su Djevica Marija, ljubljeni učenik sv. Ivan, sveta Marija Magdalena i sveta Marija Kleofina, stajali uz Isusov križ prije 2.000 godina kako bi svjedočili izvanrednom trenutku u kojem je Krist pobijedio smrt žrtvujući sebe za sve vijeke vjekova.
Tijekom posvećenja kruha i vina na misi, čitava zajednica postaje i duhovno prisutna u podnožju Križa na Kalvariji.
Iako nam, prema kršćanskoj tradiciji, nije vidljivo, od trenutka posvećenja, nebo se otvara, a veliko mnoštvo Anđela, svetaca i svih vjernih mrtvih koji su otišli također su prisutni tijekom svete Žrtve na oltaru kako bi obožavali Krista kao žrtvenog jaganjca .
Sveti Ivan Krizostom je rekao: "Kad se slavi sveta misa, svetište je ispunjeno s bezbroj anđela koji obožavaju božansku žrtvu usidrenu na oltaru."
Pogledajte ovaj moćan film u nastavku:
U Katekizmu Katoličke Crkve piše: “U crkvenoj liturgiji Krist označuje i ostvaruje u prvom redu svoje vazmeno otajstvo. Za svoga zemaljskog života Isus je svojim naučavanjem navješćivao i djelima predostvarivao svoje vazmeno otajstvo. Kad je došao njegov Čas, on proživljuje jedinstveni povijesni događaj koji ne prolazi: Isus umire, biva pokopan, uskrsava od mrtvih i sjeda s desne Ocu ‘jednom zauvijek’ (Rim 6, 10; Heb 7, 27; 9, 12). To je zbiljski događaj, koji se dogodio u našoj povijesti, ali i jedinstven: svi drugi povijesni događaji zbivaju se jedanput i prolaze, tonući u prošlost. Kristovo vazmeno otajstvo, naprotiv, ne može ostati samo u prošlosti, jer on je svojom smrću uništio smrt, i zato sve što Krist jest, i sve što je učinio i pretrpio za sve ljude, ima udjela u božanskoj vječnosti te obuhvaća sva vremena i u njima se uprisutnjuje. Događaj križa i uskrsnuća ostaje i sve privlači k Životu.”
Prevela Tamara Maric|Medjugorje-info.com